20 May, 2009

PERTANDINGAN HARI GURU


Pertandingan baling tin diadakan untuk guru-guru. peserta dibahagikan kepada 4 kumpulan iaitu kumpulan guru sesi pagi, guru sesi petang, guru pendidikan khas dan kakitangan bergabung dgn pentadbir sekolah.
perlawanan pertama adalah diantara kumpulan guru pendidikan khas dengan kumpulan pentadbir. perlawanan ini dimenangi oleh kumpulan guru pendidikan khas.
perlawanan kedua pula adalah diantara kumpulan guru sesi pagi dan sesi petang. perlawanan ini amat sengit dan 'hot'. apapun, akhirnya perlawanan ini dienangi oleh kumpulan guru sesi pagi.
Tahniah kepada pemenang.

Pertandingan kukur kelapa ini di sertai oleh guru-guru. fuhhh, hebat-hebat betul cikgu kita menunjukkan aksi belah buah kelapa dan kukur kelapa. syok betul tengak gelagat guru-guru ni.






Pertandingan 'Pecah belon' ini disertai oleh guru-guru dan murid2 SKSB. pertandingan ini diharap dapat merapatkan hubungan murid-murid dan guru-guru SKSB. peserta pertandingan diminta menjaga belon masing-masing yang diikat pada kaki. Pemenang pertandingan ini ialah Cikgu Sulia, Cikgu suzanna, Cikgu Zuliah, Ustaz Faizal dan Cikgu Farid.
Tahniah kepada semua pemenang bagi 3 acara yang dipertandingkan iaitu pecah belon, kukur kelapa dan baling tin. kepada peserta yang kalah, tahun hadapan cuba lagi... jangan marahhh.






No comments:

#SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
SESI 2014