18 May, 2009

MURID BERPOTENSI 5A

Iman binti Zulkhairi

Merupakan ketua pengawas sekolah. Sebagai contoh kepada rakan-rakannya yang lain, Iman sentiasa mesra dan mudah untuk bertegur sapa. Seorang murid yang tidak kedekut ilmu dan sanggup mengajar kepada rakan yang memerlukan pertolongannya.

NurHikmah binti Shafiya

Merupakan seorang murid yang pendiam. Tapi dalam diamnya ada sifat tegas dalam menjalankan amanah yang diberikan, sebagai pengawas PSS. Mempunyai sifat yang suka bersaing di kalangan rakan seperjuangan telah mewujudkan persaingan positif. Harap ianya akan berterusan.



Muhammad Luqman bin Khairuddin

Merupakan penolong ketua pengawas sekolah, seorang murid yang berdedikasi dalam menjalankan tugas dan rajin dalam pelajaran. Semoga dengan usaha gigih yang ditunjukkan akan beroleh hasil di dalam peperiksaan UPSR nanti. Teruskan usaha, pastikan jaya.

Tiga orang murid ini telah berjaya mendapat 5A dalam ujian selaras 1 dan ujian titian kasih. Hadiah telah disampaikan oleh Guru Besar sksb. Program ini merupakan kerjasama Unit Bimbingan dan Kaunselind dengan Unit Peningkatan UPSR. Program ini bertujuan memotivasikan murid-murid supaya lebih ramai lagi murid yang berusaha untuk mendapat keputusan yang baik.
Tahniah kepada murid yang menunjukkan pencapaian yang baik dalam ujian. Teruskan usaha.

No comments:

#SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
SESI 2014