20 May, 2009

PERSEMBAHAN HARI GURU

Ni adalah persembahan koir daripada cikgu-cikgu pendidikan khas dan yang paling bestnya adalah persembahan murid pendidikan khas yang memainkan keyboard.
Persembahan tarian ini adalah di bawah pimpinan Cikgu Norhanida dan Cikgu Fauzana. Di antara guru yang menyertai persembahan tarian ini ialah Cikgu Norhanida, Cikgu Fauzana, Cikgu Zarina, Cikgu Gee, Cikgu Sulia, Cikgu Zuhaily, Cikgu Shuriza, Cikgu Wan Pidura, Cikgu Norazuwani dan Cikgu Suzanna dan murid-murid Tahap 2.

Malalui persembahan ini, dapat kita lihat betapa sporting betul cikgu-cikgu SKSB.

apapun, harap-harap semua penonton terhibur dengan persembahan ini. tahun depan pastikan persembahan lagi best.

ni pulak tarian spontan antara GPK-GPK SKSB iaitu En Abdul Rahman, En Halimon, En Shamuri dan Pn Sumiah. GPK ini diberi kain pelikat dan cermin mata. mereka hanya perlu menari dengan Cikgu Norhanida, Cikgu Fauzana dan Cikgu Zarina. Amboi, hebat betul GPK kita ni menari. Terima kasih diucapkan kepada GPK yang sporting dalam persembahan ini.



sambil menunggu acara sukanneka guru-guru, Cikgu Nasir telah mendendangkan beberapa buah lagu untuk menghiburkan warga SKSB. Cikgu Nasir ni memang minat betul kalau bab menyanyi. harap2 pendengar terhibur dengan alunan suara Cikgu Nasir.



Ni pulak persembahan murid-murid tahap 1. persembahan ini adalah di bawah tunjuk ajar Cikgu Nurasyid. Hebat betul murid-murid ini memainkan angklung ini. tahniah kepada semua.



No comments:

#SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
SESI 2014