14 July, 2009

SCHOOL NET

Pada 11 Julai 2009 telah diadakan perkembangan staff bertempat di Dewan Buluh Perindu. Aturcara bermula tepat pukul 8.00 pagi dengan taklimat pengurusan oleh Guru Besar. Majlis berehat untuk minum pagi selama 30 minit. Majlis diteruskan dengan taklimat school net yang disampaikan oleh Cik Aisyah Jantan selaku fasilitator untuk school net. Beliau telah memberi taklimat secara ringkas mengenai bidang tugas beliau sebagai fasilitator di sekolah ini dan gambaran yang jelas mengenai school net kepada guru-guru.

Sekolah SKSB amat beruntung kerana telah ditempatkan seorang Juruteknik komputer menggantikan juruteknik yang lama. Harapan kami warga sekolah agar juruteknik ini dapat meneruskan kerjaya di sini. Dapat melaksanakan tugas dengan baik serta selesa bekerja di sekolah ini.

Dengan adanya mereka berdua ini, sedikit sebanyak akan memberi impak yang besar kepada warga sekolah terutamanya dalam mengaplikasikan kemudahan ICT dalam pengajaran dan pembelajaran. Segala masalah berkaitan dengan komputer selepas ini dapat diselesaikan dengan cepat. Kepakaran yang mereka ada ini perlu direbut oleh guru-guru untuk mendalami lagi ilmu ICT.

Di harap semua warga sekolah dapat memberikan kerjasama kepada mereka ini bagi memastikan semuanya berjalan dengan lancar.

No comments:

#SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
SESI 2014